Jenamakan Diri :)

 
 
Bukan susah sangat nak berasa bagus dan hebat. Kalau ada pen mahal, selitkan pen mahal tu kat poket . Lain rasanya , betul tak?  iya. ini kerja minda dan ini juga adalah kesan psikologi . Anda kenakan barangan berharga, dengan sendirinya korang rasa hebat.
Pasal tu tak apa kalau berhabis sikit beli pen mahal daripada yang murah tu tapi asyik hilang. Pen mahal selalu nya payah nak hilang, Kalau korang pakai pula, dengan sendirinya martabat akan naik di mata orang lain, tak kira siapa orang tu.
Macam tu juga orang perempuan . kalau ada baju mahal , kenakan baju tu waktu pergi kuliah. Jangan pakai yang buruk sebab yang kusam . Kalau ada kot, biar nampak berketrampilan. Orang tengok pun yakin, berbaning pakai yang murah dan nampak selekeh.
 
Taklah susah sangat nak basmi diri anda dari rasa tak oey ni. pakai aje barang-barang berjenama dan mahal sikit. Insyaallah anda akan rasa lain macam. Ha, jangan sombong pulak. Jangan sombong pulak . jangan bikin pasal,nanti semakin hilang kredibiliti.
Secara mudah,  motivasi  boleh dibangkitkan dengan apa saja yang kita kenakan pada badan . Kasut,baju ataupun minyak rambut.semuanya ni menyumbangkan.,jadi kenakan yang berjenama dan kemas. Anda pasti akan merasakan diri lebih berjenama dan kemas.Anda pasti akan merasakan diri lebih berharga. Jenamakan diri dengan barang berjenama.


terima kasih comel baca (._.*) blog ni

No comments:

Post a Comment